zondag 24 maart 2019

Benidorm 7

Zondag marktdag. Mijn, op één na, grootste hobby is over een eindeloos grote markt te darren.
Schreeuwende marktkooplui en in tweede hands kleding klauwende vrouwen. Je kunt mij geen groter plezier doen.......
Mijn schoenen zien er weer netjes uit, want ze zijn ingevet door diezelfde koopman, waarvan we vorig jaar ook al een "potje met vet" hebben gekocht. Maar ja, die heeft Hoofd-inpakken dus niet ingepakt en thuisgelaten.

Door dat geschreeuw missen we de oproep van Riky, om te gaan koffiedrinken bij Torre Levante. We zitten er al drie kwartier, als Hoofd-weer de verwachting checkt: "He, Riky vraagt of we koffie gaan drinken, maar ja da's bijna een uur geleden." Ik bel Riky en ze zijn inderdaad al onderweg.

Even later komt het stel parmantig aangewandeld.

Nu ik het toch over parmantig heb. Als wij bij Torre Levante aankomen, stokt mijn adem voor een kort moment. Pal achter ons zit "Kontje met hondje". Bij haar vertrek kan ik nog net deze foto schieten. Mijn dag is weer goed.

Het wordt weer "beere" gezellig en zelfs zo gezellig, dat het zo laat wordt, dat het tijd wordt om iets te eten. "Laten we dan direct ook maar een liter Sangria aanrukken" is de mening van Hoofd-alcoholische versnaperingen.
Zelfs Misty heeft het naar haar zin, want die krijgt zo nu en dan iets toegestopt en blijft daardoor geduldig op de schoot van Riky zitten.