vrijdag 29 maart 2019

Benidorm 12



Gisteravond begint het al. Een sluimerende spierpijn "all over my body". Nee, we hebben geen gekke dingen gedaan. Ook zit het hoofd vol "met watten" en dat belooft niks goeds. Een aantal keren wordt de temperatuur gemeten, maar er is geen verhoging.

Vanmorgen, als ik wil opstaan, protesteren alle mogelijke spieren die in mijn lijf aanwezig zijn. Het ademhalen, door de neus, gaat moeilijk want alles zit dicht.
Ik probeer het ontbijt nog te nuttigen, maar kruip snel weer onder het dekbed.

Nu ben ik een gevoelig typetje, maar om nu zo tegen deze 29e maart op te zien, de Brexit te vrezen en om er dan ziek van te zijn, gaat zelfs mij ietsje te ver. Maar goed, de hele Brexit handel is uitgesteld, dus had dit ziek-zijn ook wel achterwege mogen en kunnen blijven.
Oké, grappig is anders en hopelijk zijn morgen de symptomen een beetje gezakt.