zaterdag 30 maart 2019

Benidorm 13

Terwijl het bijna de gehele dag zo rond de 28 graden in de camper is, blijf ik toch maar lekker binnen. Deels slapend, deels Ziggo streamend om de kwalificatie van Max Verstappen te volgen. (Morgen op de 3e startrij.)  Het is in de ochtend betrokken en de wind speelt een frisse rol, dus het lijkt me verstandig mij niet te vertonen op de boulevard. Hoofd-koffie gaat wel haar bakje op de boulevard halen.

Het duurt niet lang of een eerste WhatsApp komt, met veel enthousiasme,  binnen rollen. (Dit is voor de blog, meldt ze trots.)  De eerste "zeeganger" vangt ze in haar telefoon. Je moet geweldig respect voor deze badgast hebben, want het water zal niet veel "warmer" zijn dan 15 graden.

Kijk, natuurlijk kan niet alles goed gaan en zijn er foto's bij waar ik even geen verhaal bij heb.

Of ze moet, op deze wijze, willen aantonen dan TorreLevante compleet in de steigers staat.

Maar dat ze ten alle tijden alert blijft is wel te zien aan deze opname. Ze weet een aanstaande bruidegom te vangen, die op zijn laatste vrijgezellen weekeinde totaal voor joker moet lopen in een bruidsjurk.

Aan mij de taak van dit alles hier nog een coherent verhaal bij te maken. Wel, bij deze.