zaterdag 9 maart 2024

Benidorm 17

Wat kun je toch een geluk hebben als je jezelf daar een beetje op instelt. Neem nu het huidige weer! Gisteren heb ik al de verticale antenne naar beneden geschoven, want er wordt storm verwacht en ik wil de boel niet stuk hebben, of dat de antenne op een camper van een ander terecht komt. Nou die storm komt gedeeltelijk uit, want het is een harde wind op z'n minst. Maar gelukkig regent het nu ook, dus is het vandaag binnenblijven geblazen. 

Geluk? Ja, natuurlijk, want als je je zo belabberd voelt als ik op het moment doe, moet je echt van geluk spreken dat je er niet uit hoeft of zelfs maar kan. Dat bedoel ik nu met geluk of niet en hoe je ergens tegenaan kijkt.



Deze dreigende wolken deren ons dan ook niet en cocoonen we lekker met de kachel op hoog en het schaatsen op de TV. 

Ik weet niet of deze musjes hun verblijf op onze fietsen ook als cocoonen ervaren, maar kennelijk hebben ze het wel naar hun zin.


Als het dan ophoudt met zachtjes regenen, kiezen ook de musjes eieren voor hun geld. Hoewel ik denk dat dit laatste nog een beetje vroeg in het seizoen is.

Terwijl ik aan het tikken ben, rijdt Joy Beune op de 3000 meter, een nieuw baanrecord in Inzell.

Op naar morgen!