woensdag 17 mei 2017

Batz sur Mer 3

Vannacht wordt ons regen beloofd, maar het blijft uit. Sterker nog, als we wakker worden is het warm, drukkend bijna. Eerst maar eens een ontbijt, om daarna even een baantje te trekken. Het is een schitterend zwembad, heerlijk warm water en overdekt, dus geen last van een frisse wind. Het is zo nieuw, dat er op het Internet nog geen foto’s staan. Dus ben ik genoodzaakt om dan zelf maar één te nemen.

DSCN5180 (800x450)

Dat valt niet mee, want ten eerste regent het en ten tweede, als ik het toch probeer, sta ik een lange tijd met een beslagen bril en nog erger, een beslagen camera lens. Jullie merken het wel, geen enkele ontbering ga ik uit de weg om jullie enkele minuten leesplezier te bezorgen.

DSCN5157 (800x450)

De camping waar we op verblijven heeft de naam een “Flower Camping” te zijn. Nu is mijn fotografe niet de beroerdste om uit te zoeken waar die naam vandaan komt. De gehele camping keert ze onderste boven en komt, als enige bloeiende bloemen, deze 3 armetierige “Janny’s” tegen.

DSCN5113 (800x450)

Nee, dan hebben onze bejaarde Engelse camperaars meer Flower-power in huis dan deze hele camping. Wat overigens niet wegneemt dat het een leuke en goed verzorgde camping is.

DSCN4615 (800x450)

Natuurlijk zorg ik er ook voor dat de grijze hersencellen in actie blijven komen en daarom heb ik een paar weken geleden deze foto genomen van een paar luiken waarmee het raam kan worden afgesloten. MAAR WAT IS HIER FOUT? Ik moet toegeven, ik zat hier te eten en had daarom even de tijd om dit te zien. Het heeft te maken met de luiken. Oh ja, voor antwoorden hermanalionderweg@gmail.com Succes!