zaterdag 13 april 2019

Benidorm 27

Om even voor acht gaat de wekker, want de kwalificatie in de Formule 1 in China wordt gereden. Ik zal een lang verhaal kort houden: Verstappen "verslaapt" zijn Q3 en is boos op Vettel. Nou ja, we gaan het morgenvroeg allemaal meemaken.

Om half elf zitten we aan de koffie op de boulevard. Het is weer mooi weer en het lijkt alsof "Halfgaar Engeland" de oversteek, naar Benidorm, heeft gemaakt.

Dit zijn maar een paar voorbeelden van wat aan ons terras voorbij trekt. Het zijn de meest vreemdsoortige uitdossingen.

Sommigen zijn de schaamde dusdanig voorbij, dat je jezelf afvraagt of ze in Engeland ook dit soort kledingkeuzes durven te tonen op straat. Ik gok van niet.

Ik schrik pas echt als Geert Wilders, onder begeleiding van zijn vier Bodyguards, voorbij komt.

Het kan natuurlijk ook zo zijn dat mijn fantasie met me aan de loop is gegaan, na een paar glaasjes sangria. Maar gelukkig sta ik onder streng regime van Hoofd-alcohol. Maar ook zonder de sangria denk ik dat je, aan het eind van een dag boulevard, aardig aan het hallucineren slaat van alles wat er zoal voorbij komt.

Gelukkig kunnen we, op de camping, weer genieten van de rust en "schone" lucht ......hoop ik!