donderdag 4 april 2019

Benidorm 18

Om half tien belt Riky, de monteur komt rond 10.00 uur voor het uitrichten van de satellietschotel.
Ik ben nieuwsgierig wat hij gaat veranderen aan de stand van de schotel, hoewel ik vannacht al heb bedacht, dat de elevatie niet klopt.
  Kijk, zo ziet "Defeat" (verlies)  eruit. Een monteur die jouw werk af moet maken. Hij schroeft een extra kabeltje aan de schotel, hangt een monitor om zijn nek, draait de moeren iets losser, trekt 2x aan de schotel en.... huppatee, klaar is de monteur. Ik denk, dat ik langer werk heb met dit op te tikken. Gelukkig moeten er nog wat extra klusjes gedaan worden en daar wordt een afspraak voor gemaakt, anders was hij binnen 5 minuten weer weg geweest. Kijk, van zo'n vakman verlies ik met alle liefde, want ik was nog uren aan het zoeken geweest.

Tijd voor een bakje koffie in het appartement van Riky en Theo, totdat we de fiets van Hoofd-koffiedrinken bij TorreLevante zien staan. Gezamenlijk wandelen we de 150 meter naar TorreLevante. Hoe "ons Theo" het doet, doet ie het, maar op een gegeven moment komt Sarah met blozende wangetjes met een gratis kopje koffie voor Theo aanzetten. De charmeur heeft het voor elkaar.
Onder het hotel Don Pancho zit een prachtige winkel, waar ze zijden overhemden verkopen. Al een paar dagen staat een bezoekje, aan de winkel, op het programma. Vandaag is het zover. Nu is een bont overhemd leuk, maar er zijn grenzen. Ook wordt er gelijk maar een nieuw colbert aangeschaft. Te zijner tijd zal een een ander wel op deze blog getoond gaan worden.