dinsdag 27 februari 2024

Benidorm 6

Het is al donker, dat is het op dit moment van het jaar om 19.00 uur in Spanje.

Ja, ik weet het, ik ben laat, maar dat heeft verschillende reden. Vanmorgen heb ik om elf uur eerst maar mij gemeld in de Nederlandse Ronde op HF, (zendamateurs vanuit heel Europa) en om 13.00 uur fietsen we richting Albir, want Ali moet implantaten aangemeten krijgen. 

Als wij de straat van de Clinica Dental in fietsen, zien we direct rechts al een Dental Clinica, pal daar naast een tweede.... maar de telefoon nummers kloppen niet, dus , tja... wat nu.... Ali vergist zich niet in de straat, zo ken ik haar, dus fiets ik verder, tot bijna het einde daarvan..... en Whalla... Block 2 zegt het adres.... waarvan dan... "Tja", zegt het meiske aan de balie, "van dit gebouw."

Maar goed, er wordt een heel traject uitgezet voor de behandeling en de laatste behandeling zal, na overleg met Groningen, waarschijnlijk begin mei plaatsvinden. Dit betekent dat we minstens 6 weken in Oliva "moeten" verblijven...... ha, ha, ha , dat is om de drommel geen straf. Trouwens, we werden door Rio Mar gebeld, onze plek komt 27 maart vrij, wat een service.

Daarna gaat het naar de Nederlandse/Belgische winkel "Bij de Buren" en dat is schrikken, om diverse redenen....A, we kunnen niet meer pinnen, B. Het is er stinkend duur geworden C. Er is vrij weinig te koop.    

Gelukkig is dan altijd nog de Lidl, waar we ook terecht kunnen voor onze negotie.

De restjes kopen we maar bij de Mercadona en dan zijn we rond... Maar ja, ik wil nog een mastje voor de nieuwe antenne.

De nieuwe antenne hing op het fietsenrek, met die grijze bus (zal ik maar noemen) heel laag, zodat je hen met gemak aan kon raken. Als ik zend, staat er stroom op het onderste deel van de antenne en daar had ik een vervelend gevoel over. Zeker als er kinderen op de camping rondrennen. Dus moest hij omhoog, vind ik...  dat klusje moest ook nog "even."