maandag 19 februari 2024

Benicassim 28

Zo langzamerhand lopen we tegen het einde van ons verblijf, hier in Benicassim, aan. We doen vandaag inkopen in twee rondes, om tussendoor even een broodje te eten. Bij de Lidl zit weer onze gitarist, tjonge wat is die jongen virtuoos.... Ali schraapt al het kleingeld bij elkaar om aan hem te geven. Ik blijf maar niet al te lang staan luisteren, want dan sta ik, net als vorig jaar toen hij de gitaarsolo uit het Concerto de Aranjuez door Paco die Lucia voor mij speelde, weer te snotteren.

Een medewerker van de camping komt melden dat ze morgen de bomen op onze plek gaan sproeien. Nu hebben we aan die bomen onze sinaasappels hangen, want die rijpen dan nog even lekker door zegt men. De droogmolen staat eronder, waar dan geen was meer aan mag hangen. Bovendien moet mijn antennemastje, wat niet meer is dan een carbon uitschuifhengel en die ik met tirewraps aan de boom vast heb gezet, eraf.

Dus knoop ik die maar aan de spiegel van de camper, maar dat heeft desastreuse gevolgen.


De ontvangst is nu werkelijk bagger, dus zal ik de komende dagen wat minder achter de zender zitten. Ach, is dat erg, welnee..... ik word er alleen maar chagrijnig van, meer niet.

Maar hopen dat ik de volgende week in Benidorm mijn antennes wat beter op kan hangen.