zondag 19 februari 2023

Benicasim 26

Het is al redelijk laat als we opstaan. Ontbijt en daarna aan de koffie. Het is rond 12 uur als Ali oppert om "even" naar het strand te wandelen, "want het zal nu nog wel rustig zijn." 

Nu wil ik niet zeggen dat je over de koppen kan lopen, maar rustig is wat anders.


De terrasjes bij de Vincente toren zijn goed bezet en zoals jullie zien vermaakt de jeugd zich opperbest met... elk.....r, euh, wederzijdse telefoontjes. Ik denk niet dat dit een diepgaand gesprek oplevert, tenzij aan de andere kant van de telefoon een interessant contact hangt....

Denk nu niet onmiddellijk, och, och, die jeugd van tegenwoordig, wij oudjes, zijn geen haar beter.


Aan het eind van onze 3 km wandeling zetten we ons zelf even lekker in de schaduw aan de zee en maak ik deze foto van een schip wat voor de Rede ligt van Grau, de havenstad bij Castillo de Plana. Hij ligt er echt hoor, dat schip bedoel ik.... 

O ja, gisteravond kreeg ik, eindelijk, de bovenstaande mail van het management van Bonterra Resort. Het komt erop neer dat zij "een fout" hebben gemaakt en de beginstand 27 Kw foutief is afgelezen. Wij denken dat ze de afgelopen weken ons verbruik hebben gecheckt en zo tot de ontdekking zijn gekomen dat er iets niet klopte.... 

Nu heb ik mij dagelijks boos gemaakt, zo'n binnenvetter ben ik dan ook wel weer, dat ik maar geen bericht kreeg, maar de lucht is nu geklaard. Kijk, om die € 10,80 extra gaat het niet, als je het over 31 dagen rekent, maar het gaat om het principe, nietwaar?

Om 4 uur is het ineens gedaan met de zon en de lekkere temperatuur. Dus komt Ali ook binnen, terwijl ik net lekker ESPN aan heb staan om Ajax-Sparta te gaan kijken.