woensdag 12 april 2017

Benidorm 30

Van mijn kleinzoon nr.1 krijg ik zojuist te horen dat hij naar het Drents kampioenschap schoolvoetbal gaat. Ik ben trots!

Vandaag is het woensdag en dat betekent dat we weer over de markt gaan slenteren, op zoek naar nieuwe rommel. Nou, nou Herman, dat valt toch wel mee, zult U denken. Natuurlijk, maar armbanden voor €1,= of een horloge voor €5,- kan niet van geweldige kwaliteit zijn, toch?

DSCN4481 (800x450)

Wat te denken van deze leuke en handige Jojo HairFun? Wij kochten er twee voor onze kleindochters. Voor terugkomst in Nederland laat eentje haar haar, voor een goed doel, afknippen en de ander raakt in haar pubertijd en heeft geen interesse meer. Tenminste, ik heb ze het nog nooit zien gebruiken, of is dit ook al een teken dat wij te weinig thuis zijn?

DSCN4480 (800x450)

Zonneklepjes voor de hond hebben we ook al niet nodig. Ook al showt dit exemplaar het hier met verve. Let wel, dit is een levend exemplaar hond, die ik tussen de diverse koopwaar voor de hond ontdek.

Ai, ai, ik heb gisteravond laat een Windows 10 “creators update” uitgevoerd en moet nu een hele “zwik” aanpassingen doen om het laptopje weer naar behoren te laten functioneren. Trouwens het downloaden, van de nieuwe versie, nam hier op de camping van 15.30 u tot 23.45 in beslag.

Het is en blijft een hobby toch?