maandag 10 april 2017

Benidorm 28

Vier weken staan we nu alweer hier in Benidorm en het  weer is ook vandaag weer stralend. Als we naar de boulevard wandelen ontdekt mijn kiekjesmaker één van de vele auto’s die door de felle zon hier in Spanje geblakerd zijn.

DSCN4458 (800x450)

Kennelijk is de laatste laklaag niet opgewassen tegen de niets ontziende zon, want “de vellen” hangen erbij. Ik zal binnenkort voor een opname zorgen waarbij het nog duidelijker is te zien. Want hier is de zon ook een beetje een spel/beeld breker.

DSCN4465 (800x450)

Ik vergeet nog iemand te bedanken en dat schiet mij weer te binnen als ik rond het zwembad deze boom ontdek. Weken geleden plaatste ik een foto van eenzelfde boom, met de vraag wat voor type boom dit zou kunnen zijn. Lammert de R. was zo vriendelijk te melden dat dit een zogenaamde  “Lampenpoetser” is en familie van de “Fuchsia”, waarvoor dank Lammert.

Even hiervoor probeer ik een foto van ons beide te maken. Natuurlijk zit er op het toestel, waar alle foto’s mee gemaakt worden, zo’n “zelfontspanner” gedoe. Maar voordat je erachter bent hoe dat werkt, ben ik al een keer of wat en binnen de 10 seconden, terug naar mijn handdoekje gerend, om mij daar tenslotte geheel ontspannen te draperen.

DSCN4464 (800x450)

Ziehier, na ettelijke pogingen, het resultaat! Voordeel van foto is het stilstaande beeld, want nu is op dit plaatje niet te zien dat ik zwaar hijgend en badend in het zweet, maar ogenschijnlijk ontspannen, in de zon lig te lezen.

Wie beweert dat reizen niet een inspannende bezigheid is?