donderdag 22 maart 2018

Benidorm 4

Donderdag, verkasdag! Tja, bijt daar je tanden maar even op stuk, mooi woord he, “Verkasdag”.

Maar de Engelsen zijn van “ons” plekje vertrokken en daardoor kunnen we weer aan het zwembad staan. Wel een klein verschilletje, want er zitten nu rieten matten op het gaas.

DSCN6776 (800x450)

Dus de mooie uitzichten van vorig jaar moet ik even missen.DSCN6777 (800x450)

De hele prut wordt naar de overkant gedragen en de camper op nummer 005 geplaatst. Het tentje wordt opgezet en dan wordt het hoogtijd om ons Internet op te halen. Vorig jaar hoorden we dat het een tientje goedkoper was als je het direct bij Cloud ophaalde.

Dus zijn we maandag al geweest, maar toen was het “Dia del Padre” (vaderdag) en waren ze gesloten. Vandaag maar weer op de fiets naar het winkeltje. Twee klantjes zijn ons voor en een Engels stel zit aan de balie. Het is in het hokje zo verschrikkelijk bloedheet dat ik bijna “van m’n stokkie” ga. Komt bij dat er kwistig met parfum is gestrooid en dat is ook niet bevorderlijk voor mijn bewustzijn. Het duurt en het duurt en de prijzen die ik hoor voor de aanleg van de apparatuur doet mij schrikken. Niet alleen door de warmte en de lucht  breekt bij mij het zweet uit. Maar dan eindelijk zijn we aan de beurt. Ik hoef alleen maar een code, want de rest heb ik allemaal, zeg ik tegen de uitbundig geschminkte dame. Maar het hemd wordt van mijn lijf gevraagd en het ontbreekt er nog maar aan of ze wil de kleur van mijn onderbroek weten. Eindelijk denk ik mijn code te krijgen, als ze zegt, “De monteur komt binnen 24 uur”. “Pardon, ik wil alleen een code!!!!”, Aha, maar die moet ik op de camping halen!  ^%^$&*+#@ een half uur voor de poesevagina, vol gekleed, in een sauna gezeten.

Op de camping haal ik de code en ik kan, dankzij de VPN, nu ook Ziggo Sport bekijken.