zondag 2 april 2023

Rio Mar 8

Soms trekt het warme weer een zware wissel op het lichaam. 

Maar als je wat verstandiger met alcohol omgaat, kun je tot laat op de avond Yahtzee spelen.

Vanmorgen meldt zich de mobiele bakker op de camping. Nu hebben wij brood genoeg, maar desondanks vindt Ali het een goed idee om een vers stokbrood te kopen. Rond twaalf uur hoor ik haar vanuit de camper binnensmonds haar beklag doen. Niet op mij, maar op het verse stokbrood. "Het lijkt hier wel een slagveld: duidend op de vele broodkruimels die achterblijven als je een vers stokbrood gaat snijden. Ze ziet kans om met enige moeite er nog beleg tussen te frommelen. Daarna kun we het nuttigen, zo goed of zo kwaad het ook gaat. Laten we het erop houden dat dit niet meer dan  "Een transport van het beleg is" meer naam mag dit stopverf met een harde korst niet hebben. Terwijl ik dit schrijf, hoor ik haar driftig de campervloer borstelen. Eens maar nooit weer brood van deze "koekenbakker" zullen we maar zeggen.


Eigenlijk is dit voor jullie niet zo heel belangrijk, maar ik vertel het toch maar even. Ik heb een nieuwe MiFi router aangeschaft. Een MiFi is een apparaat die van een 4g telefoonverbinding, Wifi 5 (ac) of Wifi 6 (ax) maakt. Nu heb ik voor die laatste wifi nog niet eens de apparatuur, maar het is leuk voor de toekomst.

Vanmiddag, ja want hier in Spanje bezorgen ze ook op zondag, gaat deze gadget bezorgd worden, maar er is een probleempje. De receptie is 's middags van 2 tot 4 uur gesloten. Dus houd ik zelf maar de bezorger in de gaten via een app van Amazon.
Ik kan het busje live volgen en stapje voor stapje komt de bezorger in de buurt.

Het moet kennelijk van diep komen, maar dan heb je ook wat!! Dan doel ik natuurlijk wel op het pakketje, he mannen.


Nu kan ik het verloop van de F1 race in AustraliĆ« gaan uitleggen, maar dan kan ik jullie beter naar mijn nog te schrijven boek verwijzen. 
Maar in het kort mijn beleving dan. Bij de start om 7 uur vanmorgen Spaanse tijd..... valt de verbinding weg!!!! Na een hoop gedonder heb ik weer beeld. Rode vlag, maar waarom, ik weet het niet want de verbinding is weer weggevallen. Om een lang verhaal in ieder geval een beetje korter te houden. Ik zit nog te kijken naar de race, als de ceremonie is geweest en de champagne al op is.

Max wint.... of zo... geloof ik, of?.... Chaos, alom en dan nog iets meer.