woensdag 27 februari 2019

Rio Mar 3

Zo, dat was me het dagje wel. Ik weet niet welke uitwerking ik op mijn buren heb, maar even voor half tien begint iedereen zijn voertuig al weg te rijden. Tja, dan voel je je wel verplicht ook maar te vertrekken. Dus om precies half tien melden we ons bij Christian in El Verger. Maar die is "not amused". Ik krijg een chagrijnig, "Der Termin war um 10 Uhr" te horen en daarmee kan ik weer vertrekken. Hoofd-verzorging zet eerst maar eens een kopje koffie.
Rond tienen komen de techneuten. Na wat meetwerk roept de chef dat het niet wil. De pees komt dan te laag voor de tenthoogte. "Je zult de markies moeten blijven gebruiken", zegt Christian. "Geen sprake van", zegt het Hoofd-algemene zaken. "Dan zet je de camper maar op blokken". Kijk, ze kan streng zijn, maar tegelijkertijd doortastend.

De mannen gaan aan het werk en wij kopen nog 2 oprij keggen. Als er een nieuwe kap op de luifel zal worden gezet, blijkt dit een groter probleem dan voorzien. De slijptol komt er aan te pas om het geheel passend te maken. Het duurt allemaal langer dan gepland, maar het is dan wel weer voor elkaar.

Nu de rail iets lager is gekomen ben ik wel heel nieuwsgierig of de tent er nu wel een beetje "christelijk voor kan. Het plekje hier op de camping is een beetje krap dus twijfel ik of we de tent nog gaan proberen. Je hebt dan namelijk niet zoveel ruimte over om in de zon te zitten.
Maar toch beslist Hoofd-tent dat we het wel gaan proberen, nog wel even met vileine opmerking, "Want ik weet dat Jij dat wil!"

Wie zei dat liefde op latere leeftijd niet mooi kan zijn?