dinsdag 22 maart 2016

Benidorm 27

Vanochtend worden we wakker van diverse NOS meldingen op mijn telefoon. Op het vliegveld van Zavetem, bij Brussel is een aanslag gepleegd.

zaventem_puin_0

Later blijkt ook dat in het metrostation Maalbeek, in het centrum van Brussel, een aanslag is gepleegd.

Gistermiddag, na onze terugkomst vanuit Albir, heeft het onafgebroken geregend. De jongelui, die achter ons staan, hebben problemen hun zaakjes droog te houden. Hun splinternieuwe camper en eveneens nieuw aangeschafte voortent sluit niet helemaal goed af en er ontstaat een enorme kuil in de luifel, gevuld met regenwater.

SAM_0733 (800x600)

Deze foto is gemaakt om duidelijk te maken dat de regen er voor heeft gezorgd dat de bloemetjes er wel bij varen. Ikzelf zie het meer als een soort van tegenbewijs dat mijn gesneuvelde 12 kg aan gewicht, weinig zichtbaar, invloed heeft gehad op mijn omvang en geloof mij, ik sta hier mijn buik in te houden.

Ali heeft om 10 uur een afspraak met de tandarts en dus gaan we op tijd richting “Euro Clinica Rincon”. De eindafrekening wordt 540 euro, maar ik krijg de indruk, dat Ali het maar jammer vindt de mooie tandarts niet meer te zien. Ik heb pech, want de assistente heeft vandaag haar vrije dag. Aansluitend drinken we een kopje koffie aan de boulevard. Als we aankomen hoeven we niet meer te bestellen, de obers weten precies wat we willen. Het aantal Nederlanders begint al aardig te verminderen, de meesten zijn bezig te vertrekken of zijn al vertrokken.

T&R zijn ook al bezig de zaak op te ruimen en vertrekken aanstaande donderdag, samen met ons.