zondag 13 maart 2016

Benidorm 18

Deze zondag wordt iets anders dan doorgaans. Vandaag gaat Ali alleen naar de markt en daarna gaat ze koffiedrinken bij TorreLevante.

SAM_0655 (800x600)

Ze blijft onderweg een tijdje hangen bij “La Dulce Vida”, waar een soort Andre Hazes een optreden verzorgt. Stampvol zit het daar.

Ikzelf maak er een heerlijke zondagochtend van met WNL op Zondag en Harry Mens met zijn Business Class. De gasten zijn niet bijster interessant, dus duik ik met de E-reader de zon in. Op een gegeven moment wordt het me te heet en doe ik de luifel naar beneden.

Mecatronic

De middag staat in het teken van de Mecatronic op de camper van Theo. Daar moet een update van de software opgezet worden. Maar ik kan geen verbinding met een Compoort krijgen. Morgen maar eens proberen met een andere laptop.

Om 17.00 uur gaan we met T&R en Theus en Annie naar de Chinees. Onderweg scoort Ali nog een leuk gewatteerd jasje, waar ze al een tijdje naar op zoek is. Dus die rust hebben we in ieder geval weer te pakken. Het is een zeer genoegelijke en heerlijke maaltijd. Voor 6 mensen, met allerlei verschillende menu’s en drinken plus ijs na, moet 29.70 euro afgerekend worden. Ik blijf me verbazen hoe het allemaal mogelijk is.

SAM_0666 (800x600)

De wandeling terug gaat langs allerlei leuke winkeltjes, die deels nog geopend zijn.  De boulevard is waarlijk geen straf en drinken we nog een glas bij de “Duitser” die gerund wordt door een zeer charmante Belgische dame. Een Duitse kroeg, waar ze nog nooit van Hefe Weitzen hebben gehoord, je komt zoiets alleen maar in Benidorm tegen.

Morgen weer lekker koffie drinken aan de boulevard.