zondag 6 mei 2018

Douville camping Lestaubiere 4

Zo kun je jarenlang dagdromen van hoe het zou zijn met een jonge actieve vrouw. Zo word je geconfronteerd met de werkelijkheid. Vanmorgen lig ik nog heerlijk te dommelen, als mijn bedgenoot opstaat. Ik draai me nog eens om en probeer te genieten van deze heerlijke rust. Maar een ongebreidelde activiteit onderbreekt mijn geluksgevoel. Vlak onder mij wordt met luiken gegooid, zowel open als dicht. Aan de geluiden kan ik determineren dat de tafel en stoelen uit de garage worden gehaald. Dit kan maar één ding betekenen. Er wordt vanmorgen buiten ge-ontbijt, want de verwachting is voor vandaag 26 graden. Die jonge en actieve vrouw, zet ik nog maar even in de koelkast.

Hoe verlaten de camping bij onze aankomst ook leek er melden zich steeds meer Nederlanders om ons heen. Op zich is dat geen probleem, maar zoals ik al meldde staan we op het weggetje die de aan en afvoer regelt voor dit veld. Waar nu de “nieuwelingen” hun caravan neerzetten.

IMG_20180506_154345 (800x450)

Hierdoor moeten ze met hun auto’s halsbrekende toeren uithalen om vanaf het veldje te komen. Tijd om te verkassen, voordat wij onrustig in ons bed liggen en een Medelander er met zijn auto-caravan combinatie vandoor wil.

IMG_20180503_144719 (800x450)

Deze luchten geven alvast een voorspelling van de aankomende weerfronten. Onweer en heftige regen zijn ons beloofd, de komende dagen. Het is nu dan ook warm, heel warm.IMG_20180506_154221 (800x450)

De luifel uit en dan, heerlijk in de schaduw, je teennagels bijwerken.

Morgen naar St. Jory de Chalais naar camping Maisonneuve.