zondag 15 maart 2015

Benidorm 7

Om 8 uur van bed om Max Verstappen zijn eerste Formule 1 race te zien rijden. Jammer dat hij door motorpech in de 34e ronde moet uitvallen. Na het ontbijt breekt de zon door het wolkendek en gaat het richting de zondagsmarkt.

SAM_7931 (800x600)

Met gemak zetten ze hier in Benidorm de gehele doorgaande weg af. Het is ontzettend druk en voetje voor voetje kuieren we over een gigantische markt. Na 3 van de 30 ‘straatjes’ heb ik het eigenlijk wel gezien, maar stel je voor dat ik een enorme aanbieding daardoor misloopt. Dus zetten we nog even door.

SAM_7935 (800x600)

Dan wordt het weer hoogtijd voor ‘ons’ terras van Torre Levante voor een heerlijke “espresso” voor mij  en een “cafĂ© con leche” voor Ali. De Paashaas is dit jaar er weer vroeg bij in de vorm van zo’n 20 Engelsen die weer een en ander te vieren hebben. Ze zijn allemaal gekleed als de paashaas. De wind trekt weer aan en het wordt frisjes, als we richting de bergen kijken waarschuwt een zwarte lucht ons voor een naderende bui. Tijd om weer richting de camper te vertrekken.

IMG_20150315_151834 (800x593)

Mijn oog valt, als we naar de fietsen wandelen, op deze Lexus LS600HL. Het meest geweldige vind ik de tekst die onder op de kentekenplaat staat.

Kijk, dan weet je hoe het leven werkt, met een autootje van ruim 130.000 Euro.