zondag 1 maart 2020

Rio Mar 4

1 maart, een dag van verhuizen, want de Belgen zijn terug naar huis en plek 61 is nu vrij. Vanmorgen vroeg, vlak na het ontbijt, neem ik nog even een kijkje en zie dat ze al weg zijn. Dan begint een dag van zaken oppakken, verkassen en weer opbouwen. Op de de plek volgt eerst nog een "kleine" discussie over, hoe we de camper neerzetten. Wanneer leer ik het nu eens om geen discussie meer aan te gaan met Hoofd-plaatsing, want ik verlies toch altijd, omdat zij steeds betere en steekhoudende argumenten heeft.

Een hoop gesodemieter volgt als ik de losse schotel voor satelliet ontvangst wil plaatsen. Eerst probeer ik het in (op de foto) de "linker hoek", maar dat geeft geen soelaas. Uiteindelijk op de huidige plek, maar dan richt ik hem uit op Astra 1 en hebben we nog geen beeld. Kortom.... een hoop gekanker....
Dan komt de tent ervoor. De Kampa mannen, (leverancier) doen dit in 15 minuten, bij ons duurt het iets langer...... Later hoor ik van Hoofd-tentopzetten dat dit allemaal niet zo vriendelijk gaat. Tja, spierpijn bevordert niet het humeur.

Maar we staan en wel voor een maand. Gisteren pleeg ik een telefoontje met de camping op Benidorm en zie kans om een vaste en gewilde plek aan het zwembad te bespreken, vanaf 30 maart. Het geeft allemaal een hoop rust.

Als je zo onderweg bent bereiken je berichten van overlijden, maar ook van nieuw leven.

Zo krijgen we een geboortebericht van Fenne Juna, die geboren is op de sprookjesachtige datum van 22-02-2020.