dinsdag 5 juni 2018

Poteliere 13

Het voornemen is goed, maar het weer is de spelbreker. Mink gaat aan de zeis en nee dat is niet een nieuw soort bier, maar om een stuk heel hoog gras te maaien. Ik wordt verzocht om het televisie beeld te laten ontvangen via de satelietschotel.

Hoofd-gif gaat een, heftig giftig, soort plant uit de tuin verwijderen. Nu de plant er staat is het ding niet giftig, maar gedroogd is ie levensgevaarlijk voor de paarden en de hond. Maar de regen houdt ons binnen en geeft mij de gelegenheid om deze Asus ZebPad 10 beter te leren kennen.

Want ik geloof dat ik de juiste afslag heb genomen. Neem mij niet kwalijk voor deze vreemde beeldspraak, maar het Bloggen op de tablet gaat nu, na een hele dag prutsen, lukken!

Dan nog even een stukje voor ingewijden. Door al het geprobeer, om de diverse manieren van het invoegen van foto's, kom ik langs afbeeldingen uit lang vervlogen tijden. Zo kom ik bovenstaande plaat tegen, die ingewijden  bekend zal voorkomen. 
Tja mensen, ik kon het niet laten.

Dat de regen ook zo zijn positieve kanten heeft, laat Hoofd-vrijages hier op duidelijke wijze merken.
U begrijpt het zeker wel, ook dit plaatje komt uit een zogenaamde stockvoorraad.