vrijdag 10 juli 2015

Gasselte 1

Safari tenten

Ons uitzicht voor de komende maand en om het eufemistisch uit te drukken, “het kon minder”. Het is grappig om foto’s op het Internet tegen te komen als je op “de Lente van Drenthe” gaat zoeken.

HermanAli-blogspot 

Want dan kom je jezelf tegen.

Het is ook een beetje ‘thuiskomen’ als ik de camper neerzet op het voor ons zo bekende plekje. Even waren we bang dat in de nieuwe Safari tenten geen toilet meer zou zitten. Want, het gebouwtje rechts is voor de komende 4 weken “ons toilet” maar  hebben de 5 safari tenten geen toilet, moeten we ons toilet delen.

O, ja, laat ik het ook even hebben over mijn Wifi Power Antenne. Ik had een mail, vanuit Denemarken,  gestuurd naar de fabrikant en mijn telleurstelling, over het product, geuit. “Opsturen” was het devies. Dus op het moment dat we in Groningen waren, ging de Antenne, met alles erop en eraan, op de post. Dinsdags opgestuurd en  vrijdag kon ik, op de camping in Gasselte,  een “spiksplinternieuwe” antenne in ontvangst nemen. Nog nooit heb ik zo’n prachtige ontvangst gehad met mijn vorige Wifi Power Antenne.

De eerste dagen is Noah aan de beurt, hoewel Milan er toch wel een beetje moeite mee had om niet ook mee te mogen. Maar papa heeft een prachtig alternatief programma in elkaar gestoken, dus veel te klagen heeft kleinzoon nr. 1 niet.

We gaan proberen de komende maand verslag te doen van dit jaarlijks terugkerend feest.