vrijdag 19 januari 2024

Lloret de Mar 4

 

Nee, ik ben niet seniel aan het worden en ja, ik weet dat dit dezelfde foto lijkt als gisteren. Lijkt, inderdaad, maar er is een groot, zeer groot, verschil. In het midden de temperatuur meter met de buiten temperatuur van 8.3 graden, wat gisteren nog 19.7 graden was. Binnen was het gisteren 26 graden, nu blijft het op 22 graden steken. Met dit verschil dat nu de kachel hier verantwoordelijk voor is. Het regent de hele dag al, weliswaar niet hard, maar je wordt er heel nat van, mocht je naar buiten gaan.

Dus is het voornamelijk binnen zitten, ware het niet dat ik er vanmorgen naar buiten werd uitgestuurd om het toilet te legen. "Voordat het gaat regenen" was de extra aansporing. Verder heb ik nog even naar de Nederlandse Ronde op 20 meter geluisterd. Een poging me in te melden, mislukte jammerlijk, tja, dat is ook de zendhobby. "Dan moet je maar met meer vermogen gaan zenden" zult U wel denken, maar ik mag ook van mezelf "nog" geen nieuwe sterkere zendontvanger kopen. Oh, wat een klaagzang zeg......  Om er och een positieve draai aan te geven, ben ik direct weer met de studie voor een hogere licentie, begonnen. hi, hi..

Dit is de afsluiting van een restaurant waar je kunt eten, maar ook je maaltijd af kan halen. Omdat wij vaak overdag in het centrum komen en deze zaak om 19.00 uur open gaat zien we alleen dit mooie afsluitscherm. 


Dit zijn nog een paar exemplaren van mooie afsluiters van deuren en panden. Het lijkt een trend te gaan worden in Lloret de Mar.

Morgen wordt het beter weer.......