zaterdag 28 januari 2023

Benicasim 4

Tjonge wat is dit een verschil in temperatuur en beleving, als de zon de hele dag schijnt. Dan ga je, zelfs met 7 graden om 10 uur, in je badjas nog de camping over om te zwemmen. Want die traditie hebben we weer opgepakt.

Ook dat wordt een soort van reünie, want ons zwem gezelschap, uit Haarlem, is er ook weer. Even laat ze me hevig schrikken als ze zegt dat ze mijn verhaal via Facebook, over haar, heeft gelezen. Ten eerste weet ik niet meer of ik wel aardig over haar heb geschreven. Vast wel, want ik doe niet anders, maar Facebook, daar zit ik al jaren niet meer op.... Ik heb het vermoeden dat iemand het haar heeft voorgelezen vanaf deze blog. Ik blijk iets over haar stem te hebben gezegd, die lijkt op die van Jenny Arean. Ik zal het stukje nog even opzoeken.

Ja mensen, dit is een foto van vanmiddag. In de korte broek en bloesje met korte mouwen. Het was werkelijk te warm voor de lange broek en trui, dus hup..  We krijgen er weer zin in.

Zo erg zelfs, dat ik de telefoon grijp en de camping in Benidorm bel om een plaats te reserveren voor de volgende maand. Je kunt er niet vroeg genoeg bij zijn, nietwaar?

De mevrouw aan de telefoon verwijst mij naar de website, want alleen daar kan ik reserveren. Op de website van de camping moet ik van alles en nog wat invullen. Het ontbreekt er nog maar aan of ze willen weten welke kleur sokken ik dan ga dragen. Dan komt het op betalen aan, na het oeverloze invullen....... Pats boem... De Creditcard betaling wordt geweigerd door de Sabadel bank. Het ergste is dat ik, voor de tweede keer, de hele riedel weer opnieuw moet invullen. En pats rinkel de kinkel... weer een error bij de betaling. Dus bel ik maar weer eens met de camping in Benidorm...... ja, dat ligt aan Uw bank en die moet U bellen!! Tuurlijk, dus ik ING bellen... Nou, op zaterdag heeft dat weinig zin, tenzij, je Creditcard is gestolen, dan willen ze je wel helpen. Chatten, dat kan wel! Dus.. zit ik even later met een robot te chatten. Ik moet zeggen, dat gaat eigenlijk crescendo. Ik zou mijn creditcard moeten activeren. Maar als ik dat doe, allemaal via de ING app, krijg ik een verkeerd creditcard nummer te zien en de mededeling dat ze geen creditcard van mij kunnen vinden. Terug naar de robot... Totdat die het ook niet meer weet en vraagt "wil je een Echte medewerker aan de chat? Dat lijkt mij wel wat, maar ja, dat meiske behandeld 10 klanten tegelijkertijd, dat duurt natuurlijk. Maar uiteindelijk weet ik dat mijn creditcard actief is... dus morgen of maandag, nog maar eens bij Sabadel bank proberen.

Het is 4 uur en het wordt frisser, dus verhuizen we achter het glas (acrylaat). Het was weer een vruchtbare dag.