vrijdag 23 augustus 2019

Willingen 3

Gisteravond worden we getrakteerd op een sprookjesachtige zonsondergang. Purper is de kleur, die het dichtst bij deze hemelse kleur komt.
We zijn niet de enigen, die het fenomeen staan te bewonderen, want er staan meerdere camperaars met hun fototoestel in de aanslag.

De ski-liften maken weer hun rondjes, hoewel de passagiers het nog even laten afweten.
Het is rond 13.00 uur en onze Duitse buurtjes, aan beide zijden, vinden dat het etenstijd is. De eetluchtjes komen van twee kanten tegelijk mijn neusgaten plezieren, tenminste, ze doen hun best. Naast ons staat nu een Phoenix camper, die als 2e hands te koop zijn voor € 230.000. Maar mevrouw klaagt, want het wordt zo warm in hun campertje omdat ze geen airco hebben. Tja, denk ik dan, die € 1000,- zou ik mij ook uitsparen. "Klagen met het brood in de mond" noem ik het maar even.

Hoofd-Erlebnisbad heeft haar toevlucht in de sauna, aan de overkant, gezocht en geniet van een paar uurtjes ontspanning. Het zij haar gegund.