dinsdag 28 januari 2020

Benicassim 2

Onze eerste dag op Bonterra park camping in Benicassim vieren we door in het restaurant te gaan eten. Het is werkelijk heerlijk, met als gevolg dat ik teveel van het kruidige eten tot mij neem. De consequentie, vannacht zit ik met maagpijn aan tafel een documentaire over de oorlog in Vietnam te bekijken.

Normaal zwemmen we 's morgens, maar dat wordt voor vandaag even uitgesteld. We hebben wel een alternatieve bezigheid. In de stromende regen van een paar dagen geleden, kwam er ook regen naar binnen en daar wil Hoofd-sikaflex vandaag iets aan doen.
Dus gaan we op zoek naar een UV bestendige kit in het stadje. De politie moet er aan te pas komen om een bouwmarkt te vinden. Dat lukt uiteindelijk.

Zie hier een momentopname vanaf het dak. Links is nog een schouder van Hoofd-kit, die onder moeilijke omstandigheden de waterafstotende kit probeert aan te brengen. Na een paar uur is het "klusje" geklaard.
Puf om de tent er nog voor te zetten is bij ons compleet weg. Sterker, ik val als een blok in slaap, als ik even op bed ga liggen.

Morgen de tent er maar voor.