zondag 3 september 2023

Holzminden 35

 

Vanmorgen vroeg, als Ali de camper uitstapt, ziet ze dit tafereel, in al haar schoonheid, voor zich. Het zonnetje probeert al vast er door te komen, maar daar is het nog te "Diesig" voor.

De buurtjes voor ons zijn ook al aan het inpakken, om donderdag weer voor het weekeinde hier te komen. Ze vertellen ons dat ze voor volgend jaar in Bayern besproken hebben, aan de Tennsee. 

Ons uitzicht op de kerk van Holzminden is weer ongeschonden, maar dit is maar voor korte tijd, want we hebben besloten om morgen ook te vertrekken. We hebben al een camping besproken in Henxel. Ja, oplettende lezers weten dat we daar al eerder hebben gestaan. Het heeft privé sanitair en de omgeving is daar prachtig.


Er is een klusje waar ik dan heel erg tegenop zie en dat is de extra steun die ik onder de camper heb gezet. Ik moet dan eerst met een hydraulisch pompje de camper opkrikken om dan die steun er onder weg te halen. Dan is er maar één methode, direct doen!

Ali is al helemaal klaar met de plannen, die ik heb zodra ik mijn oude roepletters van mijn zendlicentie weer terug heb. 

Omdat ik dan ook op de langere golven mag uitzenden, zijn er plannen om een langdraad antenne in de tuin te plaatsen. We gaan het beleven.

Ik ga me opmaken voor de Formule 1 race op Monza, waar Max een nieuw record kan toevoegen aan zijn toch al briljante carrière.

Daarna opruimen en reisklaar maken, hoewel Ali al rustig aan bezig is.