Ik noem even de 6 keer dat we worden doorverbonden. Iedere keer weer: "Uw telefoonnummer" "Uw Postcode en huisnummer". "Laatste 4 cijfers van Uw bankrekening" en niet te vergeten: "Wat kan ik voor U betekenen?" Dan mocht ik mijn riedeltje afsteken: "dat we terug gebeld zouden worden" enz. et cetera. Oh, ik vergeet nog te melden dat we door een Vodafone medewerk(st)er werden doorverbonden met Ziggo. Euh 2 keer, echt waar. Ik sleep er nog wel even tussendoor een voordeeltje van €90,- uit bij Ziggo.
Heel in het kort. Ons contract is in 1 week 2 keer opgezegd en 2 keer hebben we een nieuw contract gekregen. We zitten nu weer op het eerste en oude contract, die ons in eerste instantie €132,- voordeel zou opleveren. Alleen, we ontdekten dat we niet meer konden bellen, want bij de gebelde ging het toestel 2 keer over en dan werd de verbinding verbroken.
Met 2 jarigen leverde dit vreemde situaties op. Te lange leste heb ik maar een Duits nummer geactiveerd en daar mee gebeld. Alleen, wie neemt er tegenwoordig nog een buitenlands nummer op? Nee, inderdaad, bijna niemand meer. Dus eerst maar een Whatsapp: "Hallo, ik ben het die belt!" De andere jarige belde zelf maar terug!
We moeten nu eerst de factuur afwachten, die controleren en dan weer bellen voor de extra korting. Die hebben we dan ook ruimschoots verdiend. (Vind ik)
Ondertussen is het hier rond de 30 graden, maar gelukkig worden we, zo nu en dan, gestreeld door een heerlijk koel briesje.