woensdag 12 september 2018

Vollenhove 2

Het is regenachtig en ik verheug me al op een dag van rondhangen in de camper. Lekker de kachel aan en pielen op Internet of eventueel een filmpje kijken via Netflix. Maar ik heb buiten Hoofd-activiteiten gerekend. Die gaat in overleg met de rest van de possy. Nu hebben we de laatste dagen een soort setting alsof we met een caravan onderweg zijn. Het voordeel van een caravan is namelijk, dat je een auto bij de hand hebt, voor tripje in de omgeving. Jikke en Mink hebben de auto naast de camper staan, dus dat verhoogt de actieradius enorm. “We gaan vanmiddag naar Urk” is de mededeling, als ze terugkomt in de camper. Maar als we instappen zijn de plannen gewijzigd, want het regent pijpenstelen en dan is rondhangen in Urk ook niet erg aanlokkelijk. Dus gaat het richting Lelystad, oftewel Bataviastad. Voor de mensen die dit niet kennen. Dit is een enorm groot outlet centrum, waar merkkleding voor gereduceerde prijzen te koop zijn. Natuurlijk vermoed ik een één tweetje van de dames, om ons mannen, met deze truc te laten winkelen.

IMG_20180912_141231 (800x450)IMG_20180912_152243 (450x800)

Bataviastad, als je het nog nooit gedaan hebt, het is een aanrader. Je moet wel een beetje merkgeil zijn, maar dan heb je de dag van je leven. Even een tip: “stel van tevoren een maximum budget vast”.

DSCN7674 (800x450)

Ik moet bekennen dat ook ik me heb laten verleiden tot de aanschaf van een overhemd en vest van tommyhilfiger-1.600x200. Hoewel die laatste aanschaf is ontstaan, nadat ik nog 10 % van de prijs af kan kletsen. Hoofd-inkopen kan de komende tijd gespot worden met een echt lederen rugtas van Liebeskind. Tja, het mag wat kosten.

Kortom een geslaagde middag.