dinsdag 4 september 2018

Nijverdal 1

IMG_20180903_202920 (800x450)

Gisteravond maak ik nog even een mooi plaatje van de brug bij de camperplek en ontdek ook nog een foto die ik gistermiddag tijdens onze fietstocht maak.

IMG_20180903_141103 (800x450)

Voor mij een duidelijk voorbeeld van Duitse “Grundlichkeit”. Kijk, zo’n bord zal best wel belangrijk zijn, maar zou ook op een enkele paal wel blijven staan. Om nu een dergelijke constructie daarvoor te bouwen is, op z’n zachts gezegd: “ein bisschen übertrieben”.

IMG_20180903_121246 (451x800)

Oh ja, dit soort kevertjes. Honderden cirkelen er om de camper. Als je je hoofd iets naar rechts draait, zie je een Indianen-masker op zijn rug staan.

De nacht bracht niet veel goeds, naast het onweer en hevige regen. Het was weer “Kiete en puie tugeliek” en na dat laatste konden we weer rustig gaan slapen.

Maar goed, we zijn dus terug in Nederland en al vroeg worden we op de hoogte gebracht, dat we daar naar onderweg zijn.DSCN7644 (800x450)

Camping De Noetselerberg, volgens Hoofd-navigatie zijn we hier eerder geweest, maar dat is aan mij voorbij gegaan. Ongetwijfeld zal het lampje, één dezer dagen, wel weer gaan oplichten.

Na wat aanvang perikelen, ik vind het nodig om de aardige juffrouw aan de balie, via de telefoon, niet al te vriendelijk te benaderen als we bij de aangewezen plek komen. Maar wij blijken verkeerd te staan, op deze immens grote camping. Als we de juiste plek vinden, maak ik haar toch echt mijn oprechte excuses, want het is een prachtige plek. Gelukkig aanvaardt ze die met een brede lach.

IMG_20180904_135424 (800x450)

Een prachtige plek, met dit uitzicht, ik zeg een week!

DSCN7645 (800x450)

Tja, en dan komt Hoofd-fotografie met dit kiekje op de proppen. Laten we zeggen dat de afgelopen nacht een zware wissel op mij heeft getrokken en de uitgezakte houding daar het gevolg van is.