dinsdag 23 september 2014

Thuis in de werkelijkheid

Thuis in bed wakker worden met  een beperkt uitzicht, in dit geval door de mist. Hopelijk wordt dit vandaag geen ‘echte’ en herfstachtige werkelijkheid.

Een bezoek aan de Cardioloog staat op het programma. Het gekke is, dat ik mezelf ‘ up to date’ aankleed, alsof dat enig verschil maakt bij een “inwendig” onderzoek. Je hoopt op het beste, maar weet dat de werkelijkheid anders kan liggen.

Katherisatie

Dr. Gerhards is ‘ straith’, het gaat goed, maar als de fietstest een probleem aangeeft, “gaan we weer Katheteriseren”. Ik doe enorm mijn best om niet uit te schreeuwen “ dat ik dat niet wil” Heb je en keuze? Oké, Ik heb een keus, maar die keuze wil je niet met de buitenwereld delen.

Ik wil op reis en niet anders dan op reis. Noem het een vlucht en ik zal het niet ontkennen.