zaterdag 30 mei 2015

Best een Blog puinhoop

"Dou bist ok een mooie sloeboks" kreeg ik van mijn meest trouwe lezer te horen . Enigszins verbaast probeerde ik te achterhalen wat ik de afgelopen periode verkeerd had gedaan, of had nagelaten. "Skriefst un verhaal en dan maakst het niet af" Bij mij ging het licht al aan omdat ik al een lange periode niet meer op mijn blog actief was geweest. Niet omdat ik er geen zin in zou hebben, maar het lukte gewoon niet meer. Van een Writersblock is geen sprake, nee, de techniek laat mij in de steek.
Sinds we een paar dagen op de Beerze Bulten hadden doorgebracht, was het mis, en echt goed mis.
Op geen enkele manier was het mogelijk een nieuwe Blog te publiceren, constant kreeg ik een foutmelding. En nu, na een complete nacht te hebben "doorgehaald" om en en ander voorelkaar te boksen, sta ik met de spreekwoordelijke rug tegen de muur.De aantallen"Offline" Blog programma's die ik heb geprobeerd zijn niet te tellen. Ik weet het gewoon niet meer.
 Het plaatje hierboven illustreert wel het beste hoe ik mij op dit moment voel. Maar ook het leven van een Blogger gaat door.......