maandag 3 juni 2013

Onderweg 76

Gulpen

Dit wordt een korte blog bijdrage.
Gisteravond heerlijk en vooral copieus gegeten in de restaurant van de camping. Mijn favoriete gerecht is Spareribs.
Tja en als dat op het menu staat dan kan ik het niet laten.
Het moet gezegd, ze zijn heerlijk en het is ook nog eens veel, achteraf blijkt dat het 'te' veel is.
Midden in de nacht wordt ik wakker met een enorme maagkramp en maagzuur.
Dus aan de 'rennies' maar echt baat heb ik daar niet bij en krijg zelfs het gevoel dat het steeds erger wordt. "Met andere woorden" Ik ben de hele dag uitgeteld met s'middags een paar crackers en een beetje thee.

Ali maakt nog even een rondje over de camping om foto's te maken.

Het is een zgn. terras camping, met op allerlei niveaus plaats om je caravan of camper te plaatsen. Je hebt dan een geweldig uitzicht.



Morgen naar Arcen, een camping waar we eerder zijn geweest. De grootste aantrekkingskracht van deze camping is het  Bronnenbad en de Sauna.

Met deze temperaturen kan dat geen kwaad lijkt mij.