donderdag 24 december 2015

“Nacht”Merrie

Een paar dagen geleden kwam een oud collega van Ali een hapje eten. Ze lezen regelmatig mijn Blog, tenminste, zo begreep ik dat toen ze mij vertelde dat er regelmatig foto’s niet waren geplaatst. Ik greep mijn telefoontje en begon te speuren. Inderdaad, een groot aantal foto’s was verdwenen en daarvoor in de plaats werd een grijs vlak ten toon gespreid. Zelfs Blogs, die al lang geleden waren geplaatst vertoonden die “ gaten” Vertoonden, want ik heb het opgelost.

windows-10

In een App ontdekte ik dat er heel veel dubbele foto’s in “de Cloud” staan en dus heb ik die opgeruimd. Echter, een deel van die foto’s wordt gebruikt door Google Blogger. Als ik dan ook nog ontdek dat LiveWriter niet meer in Windows 10 werkt is de boot aan.

Tja, het is nu midden in de nacht 3.30 uur, Ali komt al kijken, dus wordt het de hoogste tijd om te gaan slapen.

Het wordt weer tijd om op reis te gaan, maar dan heb ik wel een ‘werkende’ Blogger nodig. De volgende Blog zal via een zogenaamde “open source” uitgave van Open Live Writer, ook van Microsoft.

Open Live Writer

We gaan het allemaal beleven……