zondag 5 augustus 2012

Pensionada + Zomervakantie 2012

5 augustus 2012

Het is zover, afgelopen vrijdag 3 aug. 2012 heb ik m'n laatste kunstje gedaan bij RTVNoord als geluidstechnicus.

Na 22 jaar ben ik met TOP Tijdelijk Ouderdom Pensioen gegaan.
Henk Binnendijk had nog een verrassing in petto door een groot aantal collega's op te trommelen en via de telefoon mij te bedanken voor bewezen diensten. Best emotioneel, hoewel ik mij er goed doorheen geslagen heb.

Vanaf nu dus Pensionado een raar gevoel nooit meer te hoeven werken en het hele jaar door met de camper op pad te kunnen gaan.
We zijn dit jaar maar weer eens begonnen in Dotlingen. Een andere beheerder die niet erg "sympatisch" overkomt, maar we gaan het ermee doen.

Morgen zal het hoogstwaarschijnlijk de Lunerburgerheide worden, we gaan het zien

6 augustus 2012
Vakantie wat geen vakantie meer is en nooit meer zal worden!
Een beetje onwennig nog, geen vakatie maar Pensioen, pensioen, pensioen, ik moet het een aantal keren voor mezelf herhalen.

We pakken de camper in en vetrekken richting Lunerburgerheide dld.

7 aug.